Історія одного обману: як вейп-шоп зупинив шахрая Миколу Михнюк

Передісторія
19 березня 2025 року мешканець смт Ємільчине Житомирської області Микола Михнюк (тел. 380979663097) зробив онлайн-замовлення у вейп-магазині. Через технічну помилку до комплекту не додали нікотинову капсулу. Магазин, визнавши помилку, безкоштовно відправив новий товар як вибачення.
Перший діалог (19 березня)
Микола: "Доброго вечора. Посилку отримав. Але флакончик з нікотином був пустий..."
Магазин: "Надайте фото того, що ви отримали"
Після перевірки фото: "Відправляємо вам нову рідину"
Повторний сценарій
Через місяць Микола знову зробив замовлення. Історія повторилась – клієнт стверджував, що нікотинова капсула прийшла пошкодженою. Але цього разу працівники магазину помітили невідповідності:
Критичний діалог (20 березня)
Продавець: "На фото видно, що капсула була відкрита. Навіщо її відкривати, якщо вона пуста?"
Микола: "Ви думаєте, мені нема чим зайнятися?"
Продавець: "Це класна у вас схема... Додаємо вас до бази недобросовісних клієнтів"
Різке прозріння
- Магазин опублікував дані Миколи на внутрішньому форумі вейп-спільноти
- Клієнта внесли до загальної бази "чорних списків"
- Спроби шантажу ("поверніть гроші") не мали ефекту
Микола: "Та видали, я зрозумів, що зробив хуйню... Вперше не брехав, а цього разу хотів спробувати"
Продавець: "Тепер всі магазини знатимуть, хто ти є"

Наслідки
Ця історія демонструє важливість:
- Двосторонньої відповідальності у електронній комерції
- Необхідності систем захисту для бізнесу
- Етичних стандартів з обох сторін
"Чеснота – найкраща політика. Навіть у вейп-індустрії" – анонімний власник магазину
Висновок
Історія Миколи Михнюка з Ємільчиного стала навчальним кейсом для української вейп-спільноти. Вона показує, що:
- 95% клієнтів – добросовісні
- Системи взаємного інформування ефективні проти 5% шахраїв
- Онлайн-покупки вимагають взаємної поваги
P.S. На момент публікації Микола Михнюк більше не намагався робити замовлення в інтернет-магазинах вейп-продукції.